Business plan for a sustainable fashion apparel brand – Nazgul Kantayeva
Nazgul Kantayeva
Bakalářská práce
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Anotace:
The subject of the Bachelor's thesis is a business strategy for DAYA, a sustainable fashion brand. The major purpose is to discover effective components and analytical tools for a business plan and to use obtained information inside the university's course knowledge on practice. The fundamental business concept is to present the good quality organic casual wear provided with creativity, originality …víceAbstract:
The subject of the Bachelor's thesis is a business strategy for DAYA, a sustainable fashion brand. The major purpose is to discover effective components and analytical tools for a business plan and to use obtained information inside the university's course knowledge on practice. The fundamental business concept is to present the good quality organic casual wear provided with creativity, originality …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Marko Orel
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86797
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Kseniia Nazarina -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Industry 4.0 for fast fashion companies
Anzhelika Bolatchieva -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
Aizada Kalmahan -
Vnější dimenze energetické politiky Evropské unie - Evropská komise jako policy entrepreneur
Veronika Zapletalová