Michaela Dytrtová
Bachelor's thesis
Privátní značky v retailu
Private Labels in Retail
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu a předvším jakým způsobem jsou tyto značky vnímány spotřebiteli. Konkrétně je soustředěna na privátní značky vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zhodnotit postavení privátních značek maloobchodních řetězců, z jakého důvodu jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with problematics of private labels on the Czech market and mainly how are these labels perceived among consumers. Primary is focused on private labels of chosen retail chains in the territory of the Czech republic. The main objective of this thesis is to evaluate how retail private labels are positioned on the market, why are customers searching for them and possibly why …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71236
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2017
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71236
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Kristýna Hrdinová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka