Michaela Dytrtová

Bachelor's thesis

Privátní značky v retailu

Private Labels in Retail
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu a předvším jakým způsobem jsou tyto značky vnímány spotřebiteli. Konkrétně je soustředěna na privátní značky vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zhodnotit postavení privátních značek maloobchodních řetězců, z jakého důvodu jsou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with problematics of private labels on the Czech market and mainly how are these labels perceived among consumers. Primary is focused on private labels of chosen retail chains in the territory of the Czech republic. The main objective of this thesis is to evaluate how retail private labels are positioned on the market, why are customers searching for them and possibly why …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2017
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71236