Michaela Dytrtová
Bachelor's thesis
Privátní značky v retailu
Private Labels in Retail
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu a předvším jakým způsobem jsou tyto značky vnímány spotřebiteli. Konkrétně je soustředěna na privátní značky vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zhodnotit postavení privátních značek maloobchodních řetězců, z jakého důvodu jsou …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with problematics of private labels on the Czech market and mainly how are these labels perceived among consumers. Primary is focused on private labels of chosen retail chains in the territory of the Czech republic. The main objective of this thesis is to evaluate how retail private labels are positioned on the market, why are customers searching for them and possibly why …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71236
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71236
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Kristýna Hrdinová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka