Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků – Žaneta Jirků
Žaneta Jirků
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků
The Analysis of Marketing Mix of the Producer of Traditional Olomouc Cheese
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Cílem práce je vyhodnotit současnou situaci a na základě toho doporučit či navrhnout potřebná opatření. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingového mixu a jeho prvků …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is focused on different aspects of marketing mix of Olomoucké tvarůžky producer. The aim of this thesis is to evaluate current situation and recommend or propose necessary actions. The thesis is composed of two parts theoretical and practical. The theoretical part is analysed according to special literature that contains theoretical information and knowledge about marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jirků, Žaneta. Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták