Žaneta Jirků

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

The Analysis of Marketing Mix of the Producer of Traditional Olomouc Cheese
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Cílem práce je vyhodnotit současnou situaci a na základě toho doporučit či navrhnout potřebná opatření. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingového mixu a jeho prvků …více
Abstract:
This Bachelor's thesis is focused on different aspects of marketing mix of Olomoucké tvarůžky producer. The aim of this thesis is to evaluate current situation and recommend or propose necessary actions. The thesis is composed of two parts theoretical and practical. The theoretical part is analysed according to special literature that contains theoretical information and knowledge about marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jirků, Žaneta. Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika