Lucie MRÁZKOVÁ

Bachelor's thesis

Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice

Event marketing as a tool of self-promotion in a regional radio station
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je význam event marketingu v komunikačním mixu soukromých regionálních rozhlasových stanic. Teoretická část objasňuje základních pojmy spojené s médii a jejich marketingovou komunikací. Nastiňuje také specifické rysy propagace rozhlasových stanic a přibližuje členění self-promotion na on-air a off-air aktivity. Nechybí ani bližší charakteristika event marketingu, jakožto …viac
Abstract:
The subject of my bachelor thesis is the event marketing importance for the communication mix of private regional radio stations. The theoretical part clarifies basic terms about media and their marketing communications. It also outlines specific features of radio stations promotion and describes split of self-promotion in two parts: on-air and off-air activities. A closer characteristic of event marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zverejniť od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRÁZKOVÁ, Lucie. Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.