Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice – Lucie MRÁZKOVÁ
Lucie MRÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Event marketing as a tool of self-promotion in a regional radio station
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je význam event marketingu v komunikačním mixu soukromých regionálních rozhlasových stanic. Teoretická část objasňuje základních pojmy spojené s médii a jejich marketingovou komunikací. Nastiňuje také specifické rysy propagace rozhlasových stanic a přibližuje členění self-promotion na on-air a off-air aktivity. Nechybí ani bližší charakteristika event marketingu, jakožto …víceAbstract:
The subject of my bachelor thesis is the event marketing importance for the communication mix of private regional radio stations. The theoretical part clarifies basic terms about media and their marketing communications. It also outlines specific features of radio stations promotion and describes split of self-promotion in two parts: on-air and off-air activities. A closer characteristic of event marketing …víceKlíčová slova
self-promotion on-air off-air event marketing médium rozhlas rozhlasový formát Radio Zlín
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Lucie. \textit{Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0koqj5/.
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Lucie. Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace