Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami – Vendula Filipcová
Vendula Filipcová
Diplomová práce
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
Integration of Cloud Service Desk Solution with IP Telephony Services
Anotace:
Diplomová práce je primárně zaměřena na problematiku dnešních kontaktních center a možnosti jejich modernizace. Technická podpora může být jedním ze základních prvků ve firemním prostředí, a proto musí být postavena na logické distribuci příchozích instancí. S postupem času se do popředí dostávají moderní komunikační kanály, které je potřeba sjednotit pod jedinou platformu a zajistit interakci na všech …víceAbstract:
The main topic of this diploma thesis is focused on problems of nowadays call center and possibilities of their modernization. The technical support can be one of the main elements in the company environment and that is the reason why it must be built on a logical distribution of incoming instances. In course of time, modern communication channels come to the fore. These channels need to be unified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136141
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Filip Řezáč
- Oponent: Jakub Šafařík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIPCOVÁ, Vendula. \textit{Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/0krchm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Komunikační platforma ve virtuální realitě
Aiur Chimittsyrenov -
CSV jako součást marketingové komunikace
Martina Šilhánová -
Návrh zabezpečené zákaznické infrastruktury datového centra
Jan Linduška -
Podpora vstupu společnosti Polster, s. r. o., na zahraniční trh pomocí nových webových stránek
Daniel Dočkal -
Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů
Jakub Kučmaš -
Podpora rozvoje komunikačních kompetencí u dětí s poruchami autistického spektra
Nikola Vlašánková -
Podpora a optimalizace e-podnikání fitness center
Jan Valtr