Bc. Monika Lipková

Bakalářská práce

Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje

A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje jednotlivé aktivity marketingové komunikace. Cílem je posouzení současných marketingových aktivit vybraného subjektu a návrh nových, které mají za úkol zvýšit a podpořit prodej. V části analytické jsou popsány základní marketingové pojmy, jako je marketingový mix, marketingové koncepce a další. Jsou zde rozebrány jednotlivé části komunikačního mixu a to především podpora …více
Abstract:
This bachelor thesis describes individual activities of marketing communication. The aim is to assess the current marketing activities of the selected company and to design new activities that are meant to increase and support sales. The analytic part of the bachelor thesis describes basic marketing concepts, such as marketing mix, marketing concepts and others. In this part are analyzed the various …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace