Richard Krupa
Bachelor's thesis
Digitální marketing v práci hudebního experta
Digital Marketing Expert Working Music
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Digitální marketing v práci hudebního experta. Dílčím cílem bakalářské práce je budování teoretického a pojmového aparátu, definování klíčových pojmů - digitální marketing a hudební expert, popis problematiky, kde a kdy digitální marketing využít, analýza jednotlivých sociálních sítí a formulace marketingu na mobilních zařízeních. Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení …moreAbstract:
The Topic of the bachelor thesis is Digital marketing expert working music. The partial aim of the bachelor thesis is to develop the theoretical and conceptual apparatus, define the key words - digital marketing and music expert, search for opportunities to make use of digital marketing, an analysis of various social networks, the formulation of marketing for mobile devices, and the description on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krupa, Richard. Digitální marketing v práci hudebního experta. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Využití sociální sítě Instagram jako nástroje marketingové komunikace v oblasti turistického ruchu
Tomáš Vejsada
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights