Digitální marketing v práci hudebního experta – Richard Krupa
Richard Krupa
Bachelor's thesis
Digitální marketing v práci hudebního experta
Digital Marketing Expert Working Music
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Digitální marketing v práci hudebního experta. Dílčím cílem bakalářské práce je budování teoretického a pojmového aparátu, definování klíčových pojmů - digitální marketing a hudební expert, popis problematiky, kde a kdy digitální marketing využít, analýza jednotlivých sociálních sítí a formulace marketingu na mobilních zařízeních. Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení …viacAbstract:
The Topic of the bachelor thesis is Digital marketing expert working music. The partial aim of the bachelor thesis is to develop the theoretical and conceptual apparatus, define the key words - digital marketing and music expert, search for opportunities to make use of digital marketing, an analysis of various social networks, the formulation of marketing for mobile devices, and the description on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krupa, Richard. Digitální marketing v práci hudebního experta. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Využití sociální sítě Instagram jako nástroje marketingové komunikace v oblasti turistického ruchu
Tomáš Vejsada
Názov
Vložil
Vložené
Práva