Roční období a jejich tradice jako náměty a inspirace pro hudební pedagogy – Bc. Veronika ŠEVELOVÁ
Bc. Veronika ŠEVELOVÁ
Diplomová práce
Roční období a jejich tradice jako náměty a inspirace pro hudební pedagogy
Seasons and their traditions as ideas and inspiration for music educators
Anotace:
Práce obsahuje pět částí, které se dále člení. První část pojednává o geografických termínech spjatých s jevem střídání ročních dob. Druhá část se věnuje chodu společnosti a přírody ve spjatosti se střídáním ročních období, a také tradicím a písním České republiky. Třetí kapitola obsahuje církevní svátky a tradice. Čtvrtá kapitola je věnována analýze písní podle daných kritérií. Poslední kapitola se …víceAbstract:
The thesis contains five parts, which are further divided. The first part deals with the geographical terms associated with the phenomenon of changing seasons. The second part is dedicated to running the company and the nature of connection between the change of seasons, and the traditions and songs of the Czech Republic. The third chapter includes religious holidays and traditions. The fourth chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Lena Pulchertová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVELOVÁ, Veronika. Roční období a jejich tradice jako náměty a inspirace pro hudební pedagogy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití tématu roční období ve výuce hudební výchovy na středních pedagogických školách.
Markéta ANDĚLOVÁ -
Hudební výchova v malotřídní škole - případová studie
Kristýna BURDOVÁ -
Hudební výchova na waldorfské škole
Marta FREMLOVÁ -
Roční období v hudební tematice - projektové vyučování
Monika BENDLOVÁ -
Trampská píseň v období první republiky
Ondřej Zámečník -
Kramářská píseň v teorii a praxi (se zaměřením na tematiku slezských válek)
Kristýna Gráblová -
Lidová píseň na Kopanicích: proměny interpretace
Kateřina Dynková -
Jiří Wolker: Píseň mládí pro klavír a zpěv
Anna Gajdošíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva