Práce s pohádkou v mateřské škole – Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
Bakalářská práce
Práce s pohádkou v mateřské škole
Working with fairy tales in kindergarten
Anotace:
Práce na základě teoretických zdrojů reflektuje tři současné tendence v práci s pohádkou v předškolním věku dětí. Prostřednictvím sondy inspirované etnografickým výzkumným designem nabízí vhled do specifického prostředí činností, cílů, funkcí, ale i prožitků, vztahů a zvyků, které byly spojeny s pohádkami ve dvou běžných třídách mateřských škol. V analýze se práce soustředí na čtyři nejčastější činnosti …víceAbstract:
On the basis of theoretical sources this thesis reflects three current trends in working with fairy tales with preschool age children. Through the probe inspired by ethnographic research design it offers insight into the specific environment of activities, objectives, functions, but also experiences, relationships and habits that have been associated with fairy tales in two regular kindergarten classrooms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yoiyz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Moje dítě nepůjde do školky aneb motivace v rozhodování rodičů o předškolní domácí výchově
Zuzana Elederová -
Využití pohádky jako prostředku osobního rozvoje a socializace u žáků se SVP
Adéla ŠPIČKOVÁ -
Role pohádek v socializaci předškolních dětí
Jitka Illková -
Z pohádky do pohádky - Využití textilu při dramatizaci pohádky v mateřské škole
Petra STRNADOVÁ