Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile – Karolína ŠTURSOVÁ
Karolína ŠTURSOVÁ
Bakalářská práce
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Creative Strategy in Czech TV Advertising of the T-Mobile Company
Anotace:
Aby reklama mohla prodat, musí nejprve spotřebitele zaujmout. Kreativní strategie dává reklamnímu život, finální podobu. Má také vliv na to, jak reklama na zákazníka zapů-sobí. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem prolínají, ovlivňují a určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato bakalářská práce se věnuje kreativní strategii v televizní reklamě českého mo-bilního operátora. V teoretické …víceAbstract:
An advertisement, that can sell, must attract the consumer?s attention in the first place. Creative strategy gives a final shape to the advertising message. It also influences the impact of the advertisement on the customer. It contains five main parts that blend into each other, influence each other and define the success rate and the originality of the advertisement. This bachelor thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURSOVÁ, Karolína. Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ -
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ