Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce – Patrik Popelár
Patrik Popelár
Bakalářská práce
Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce
The satisfaction of an e-commerce supplier
Abstract:
In theoretical part, thesis characterizes e-business, describes structure and meaning of e-business company with emphasis on supplier. Thesis also describes concepts of quality of services and satisfaction. Moreover, thesis detail appropriate methods of data analysis, which are used in practical part. In practical part, data about satisfaction of suppliers are analysed. Results are interpreted with …víceAbstract:
V teoretickej časti práca približuje elektronický spôsob podnikania, rozoberá jeho vývoj a popisuje štruktúru a význam elektronicky podnikajúceho podniku s dôrazom na charakteristiku dodávateľa. Následne sa zameriava na charakteristiku kvality služieb a spokojnosti. Rozoberá taktiež vhodné metódy spracovania dát, ktoré budú využité v praktickej časti. V praktickej časti sú spracované dáta týkajúce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h4asg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita služieb anonymizačných sietí
Slavomíra Hunčárová -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha -
Ponuka a kvalita poskytovaných gastronomických služieb
Lucia Medveďová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Livia Tribulová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek -
Komparácia kvality služieb v reštauráciách Potrefená husa na území hlavného mesta Prahy
Veronika Malcovská -
Zhodnotenie kvality stravovacích služieb vo vlakoch na území Českej republiky a Slovenskej republiky
Natália Brenčičová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková