Bc. Veronika KOTASOVÁ

Master's thesis

Srovnání interakčního a komunikačního stylu na alternativní a standardní škole

Comparsion of interaction and communication style at the alternative school and the standard school
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat oblast pedagogické interakce a komunikace v edukační realitě, specificky se zaměřuje na projevy interakce a komunikace učitelů ve výuce. Empiricky ověřuje, zda typ školy ovlivňuje projevy pedagogické interakce a komunikace a jejich hodnocení ze strany žáků v procesu školní výuky.
Abstract:
The objective of this thesis is to analyze the area of pedagogical interaction and communication in educational reality, specifically focusing on the manifestations of the interaction and communication of teachers in the classroom. Empirically verified that the type of school affects the expression of pedagogical interaction and communication, and their evaluation by the pupils in the process of school …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2014
Accessible from:: 2. 3. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Nikola Sklenářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOTASOVÁ, Veronika. Srovnání interakčního a komunikačního stylu na alternativní a standardní škole. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.3.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta