Iva ČERNOCHOVÁ

Bakalářská práce

Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy

Possibilites for developing social competences of the child in an inclusive school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Dále zjistit, zda začlenění dítěte do běžného vzdělávacího systému může být prospěšné pro dítě se speciálními potřebami, pro ostatní žáky, a zda při inkluzi dítěte dochází i k rozvoji sociálních kompetencí dětí ve třídě. Jsou zde také popsány možnosti, jak mohou být tyto kompetence rozvíjeny …více
Abstract:
The aim of this work is the assessment of child potential for development of social skills in an inclusive school. Furthermore, the aim is also to determine whether inclusion of the child into the mainstream education system may be beneficial for the child with special needs, for other students, and whether the child inclusion brings a development of social skills of children in the class. Also, methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNOCHOVÁ, Iva. Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta