Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy – Iva ČERNOCHOVÁ
Iva ČERNOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy
Possibilites for developing social competences of the child in an inclusive school
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je posouzení možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Dále zjistit, zda začlenění dítěte do běžného vzdělávacího systému může být prospěšné pro dítě se speciálními potřebami, pro ostatní žáky, a zda při inkluzi dítěte dochází i k rozvoji sociálních kompetencí dětí ve třídě. Jsou zde také popsány možnosti, jak mohou být tyto kompetence rozvíjeny …viacAbstract:
The aim of this work is the assessment of child potential for development of social skills in an inclusive school. Furthermore, the aim is also to determine whether inclusion of the child into the mainstream education system may be beneficial for the child with special needs, for other students, and whether the child inclusion brings a development of social skills of children in the class. Also, methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOCHOVÁ, Iva. \textit{Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0lmspv/.
Jak správně citovat práci
ČERNOCHOVÁ, Iva. Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj sociálních kompetencí klientů rezidenčních zařízení skrze alternativní metody výtvarné činnosti
Michaela Matějková -
Význam supervize jako jedné z možností rozvoje sociálních organizací a profesního rozvoje pracovníků
Michaela ANTOŠOVÁ -
Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Martina PRAŽÁKOVÁ -
Využití metody komunitního plánování při rozvoji sociálních služeb
Lucie Rocková -
Lidová píseň jako prostředek rozvoje dramatických a sociálních dovedností dětí v předškolním věku.
Květoslava KOKTAVÁ -
Využití vybraných diagnostických metod používaných učiteli 1. stupně ZŠ za účelem cíleného rozvoje sociálních a emočních kompetencí žáků
Gita JINDRLOVÁ -
Možnosti zapojení metod dramatické výchovy ve výuce v 1. období ZŠ jako prostředku rozvoje osobnosti a sociálních dovedností
Jana Šedivá -
Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému
Magdaléna STRÁNSKÁ