Bc. Kateřina Jančurová

Master's thesis

Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci

Marketing analysis of the Dr. Aleš Hrdlička Museum in Humpolec
Abstract:
Předložená magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci. Práci lze rozdělit do několika částí. V úvodní teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a přístupy a definuje úlohu marketingu v prostředí muzea. Druhá část mapuje historii i současný stav Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci a předkládá důkladnou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí organizace …more
Abstract:
The master’s thesis focuses on marketing analysis of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec. The thesis can be divided into several sections. The first theoretical part specifies fundamental terms, approaches and defines the role of marketing in the museum environment. In the second section is displayed the history of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec up to the contemporary state and it is also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza
  • Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta