Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci – Bc. Kateřina Jančurová
Bc. Kateřina Jančurová
Master's thesis
Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci
Marketing analysis of the Dr. Aleš Hrdlička Museum in Humpolec
Abstract:
Předložená magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci. Práci lze rozdělit do několika částí. V úvodní teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a přístupy a definuje úlohu marketingu v prostředí muzea. Druhá část mapuje historii i současný stav Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci a předkládá důkladnou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí organizace …moreAbstract:
The master’s thesis focuses on marketing analysis of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec. The thesis can be divided into several sections. The first theoretical part specifies fundamental terms, approaches and defines the role of marketing in the museum environment. In the second section is displayed the history of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec up to the contemporary state and it is also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t42j1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova