Bc. Denisa Moravcová

Bakalářská práce

Humanizácia značiek

Brands Humanization
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is based on research on brand humanization and sustainable marketing, to propose practical applications in companies. The theoretical part explains the concepts of humanization and sustainability in the field of marketing. This section outlines the benefits that humanization and sustainability can bring. In the practical part of the bachelor thesis, specific approaches …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe výskumu humanizácie značiek a udržateľného marketingu, navrhnúť uplatnenie vo firmách. V teoretickej časti je vysvetlený pojem humanizácia a udržateľnosť v oblasti marketingu. V danej časti sú uvedené výhody, ktoré môže humanizácia a udržateľnosť priniesť. V praktickej časti bakalárskej práce sú preskúmané konkrétne prístupy k humanizácii značiek a témy udržateľnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/h4ujs/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lenka Matúsová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing

Práce na příbuzné téma