Bc. Denisa Moravcová
Bakalářská práce
Humanizácia značiek
Brands Humanization
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is based on research on brand humanization and sustainable marketing, to propose practical applications in companies. The theoretical part explains the concepts of humanization and sustainability in the field of marketing. This section outlines the benefits that humanization and sustainability can bring. In the practical part of the bachelor thesis, specific approaches …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe výskumu humanizácie značiek a udržateľného marketingu, navrhnúť uplatnenie vo firmách. V teoretickej časti je vysvetlený pojem humanizácia a udržateľnosť v oblasti marketingu. V danej časti sú uvedené výhody, ktoré môže humanizácia a udržateľnosť priniesť. V praktickej časti bakalárskej práce sú preskúmané konkrétne prístupy k humanizácii značiek a témy udržateľnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/h4ujs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Matúsová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.