Jana ŠVEJDOVÁ

Bakalářská práce

Reklama a vytváření lidské identity

The advertising and the creation of human identity
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Reklama a vytváření lidské identity se zabývá reklamou a jejím působením na vytváření lidské identity z hlediska tří vědních oborů, kterými jsou psychologie, sociologie a filozofie. V úvodu práce se zabývám vymezením reklamy obecně. Dále je práce rozdělena na tři části a v každé časti se věnuji rozboru stejných pojmů z hledisek jednotlivých oborů. V první části je popsána …více
Abstract:
This bachelor's thesis named Advertising and the forming of human identity is dealing with advertising and its influence on forming human identity from the standpoint of three science fields: psychology, sociology and philosophy. In the beginning I deal with general definition of advertising. The rest of the work is divided into three parts and in each one is devoted to analysis the same concepts from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Daniel Špelda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVEJDOVÁ, Jana. Reklama a vytváření lidské identity. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika

Práce na příbuzné téma