Mgr. Eva Jášková

Bakalářská práce

Využití digital signage v marketingové komunikaci

The Use of Digital Signage in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce Využití digital signage v marketingové komunikaci se zabývá technologií digital signage – komunikačním systémem digitální reklamy a jeho využitím v marketingové komunikaci. Teoretická část práce předkládá definici pojmu digital signage, historický vývoj tohoto média a možnosti využití v rámci marketingové strategie. Zobrazuje jej jako nový nástroj, který univerzálním jazykem, s pomocí …více
Abstract:
The bachelor thesis The Use of Digital Signage in Marketing Communication is focused on the digital signage technology – communication system of digital media and its use in marketing communication. The theoretical part of my thesis includes definition of digital signage, its evolution and classification, accentuating its potential for marketing field. It presents digital signage as a new marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma