Posouzení marketingových přístupů fitness center v poskytování sportovních služeb – Jan Broďák
Jan Broďák
Bakalářská práce
Posouzení marketingových přístupů fitness center v poskytování sportovních služeb
Assessment of Marketing Approaches of Fitness Centres in the Provision of Sports Services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly marketingových přístupů fitness center s rozdílnými koncepty. V první části této práce jsou teoreticky definovány základní pojmy, které se vztahují k dané problematice. Tyto teoretické pojmy jsou poté uplatněny v části praktické. Druhá část se věnuje teoretickému vymezení metod, které byly v praktické části využity pro marketingový výzkum. V praktické části jsou …víceAbstract:
This thesis deals with the differences in marketing approaches of fitness centers with different concepts. The first part of this thesis theoretically defines basic concepts related to the given issue. These theoretical concepts are then applied in the practical part. The second part focuses on the theoretical delineation of methods that were utilized for marketing research in the practical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Lukáš Chmelíř
- Oponent: Ondřej Lampa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROĎÁK, Jan. \textit{Posouzení marketingových přístupů fitness center v poskytování sportovních služeb}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0m5dty/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
The Different Concepts of Women Explorers in the Selected Fiction by Aritha van Herk.
Tereza Hošková -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Studie proveditelnosti otevření nového
Jana Flachsová -
Možnosti ovlivnění horního zkříženého syndromu ve fitness centru
Miroslav ZITKO -
Možnosti ovlivnění horního zkříženého syndromu ve fitness centru
Miroslav ZITKO -
Podnikatelský záměr - založení fitness centra
Michaela Holíková -
Podnikatelský plán pro založení pilotní pobočky bezobslužného fitness centra
Dominik Lysek -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová