Kvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školou – Michaela BARIČÁKOVÁ
Michaela BARIČÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Kvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školou
The quality of communication between parents and kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kvalitou komunikace mateřské školy, především učitelů s rodiči a je rozdělena na dvě části. Teoretická část bakalářské práce pojednává o pedagogické komunikaci, jejích funkcích, pravidlech, účastnících a cílech této komunikace. Stručně pojednává i o komunikaci sociální. Podrobněji se zabývá komunikací učitele mateřské školy s rodiči, převážně její kvalitou, komunikativními …moreAbstract:
The thesis deals with the quality of kindergarten communication, especially between teachers and parents, and it is divided into two parts. The theoretical part describes pedagogical communication, its functions, rules, participants and the aims of this communication. It also briefly explains social communication. In more detail, it focuses on the communication between a kindergarten teacher and parents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARIČÁKOVÁ, Michaela. Kvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školou. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Sebereflexe ve vztahu k temperamentu
Hana STOKLÁSKOVÁ -
Sebereflexe ve vztahu k temperamentu
Hana STOKLÁSKOVÁ -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Rozvoj komunikační kompetence v mateřské škole pomocí autorské deskové hry
Michala Blumová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková