Kvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školou – Michaela BARIČÁKOVÁ
Michaela BARIČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Kvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školou
The quality of communication between parents and kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kvalitou komunikace mateřské školy, především učitelů s rodiči a je rozdělena na dvě části. Teoretická část bakalářské práce pojednává o pedagogické komunikaci, jejích funkcích, pravidlech, účastnících a cílech této komunikace. Stručně pojednává i o komunikaci sociální. Podrobněji se zabývá komunikací učitele mateřské školy s rodiči, převážně její kvalitou, komunikativními …víceAbstract:
The thesis deals with the quality of kindergarten communication, especially between teachers and parents, and it is divided into two parts. The theoretical part describes pedagogical communication, its functions, rules, participants and the aims of this communication. It also briefly explains social communication. In more detail, it focuses on the communication between a kindergarten teacher and parents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARIČÁKOVÁ, Michaela. Kvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školou. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebereflexe ve vztahu k temperamentu
Hana STOKLÁSKOVÁ -
Sebereflexe ve vztahu k temperamentu
Hana STOKLÁSKOVÁ -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Rozvoj komunikační kompetence v mateřské škole pomocí autorské deskové hry
Michala Blumová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková