Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní – Martin Kvapil
Martin Kvapil
Bachelor's thesis
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Usage of Google Analytics for the Calculation of Return on Investment into Marketing Campains
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výpočtem návratnosti investic do vybraných akvizičních kanálů návštěvnosti elektronického obchodu v předem definovaném období. Ke zjištění některých údajů potřebných k výpočtu bylo využito nástroje Google Analytics. První část práce se zaměřuje na vybrané typy internetového marketingu. V další části je představen nástroj Google Analytics, zejména proces jeho fungování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the calculation of the return on investment into selected acquisition channels in a business company in a predefined period. To find out some data needed for the calculation, Google Analytics was used. The first part of the thesis is focused on selected types of Internet marketing. The next part introduces the Google Analytics tool, especially the process of its operation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82822
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Tomáš Kubálek
- Reader: Dana Zadražilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KVAPIL, Martin. \textit{Využití nástroje Google Analytics k~vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0m7xia/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82822
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Elektronické obchodování se zaměřením na podniky s regionální působností
Jiří Ozorák -
Elektronické obchodování
Ladislav Olšák -
Obchodování prostřednictvím Internetu
Kseniia Efimova -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Elektronické obchodování v praxi
Michal Cienciala -
Doporučující nástroje pro elektronické obchodování
Pavel Prostřední