Romské děti a jejich předškolní příprava v oblasti Kladenska – Mgr. Olga Trachtová Hadáčková
Mgr. Olga Trachtová Hadáčková
Diplomová práce
Romské děti a jejich předškolní příprava v oblasti Kladenska
Roma children and their preparation for school in Kladno
Anotace:
Cílem mé práce je zmapovat problémy spojené s navštěvováním předškolních zařízení romskými dětmi na Kladensku. Teoretická část obsahuje popis romské menšiny obecně i demograficky a porovnání romské rodiny tradiční a současné. Dále se v ní věnuji problematice sociálního vyloučení a integrace a popisuji Kladno jako oblast svého zájmu. Důležitou kapitolou je předškolní vzdělávání, jeho význam a možnosti …víceAbstract:
The objective of my thesis is to map the problems associated with the attendance of Romani children of the Kladno region in pre-school institutions. The theoretical part contains a description of the Romani minority in general and its demographical situation, and the comparison of the traditional and the contemporary Romani family. I also deal with the issue of social exclusion and integration and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: - - -, -
- Oponent: Iva Křoustková Moravcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Předškolní vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Miroslava ZÁMKOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Povinné předškolní vzdělávání jako způsob podpory dětí ze znevýhodněného prostředí
Markéta Brabencová -
Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách
Eva ZEMANOVÁ -
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ
Anežka ŠTUKAVCOVÁ -
Vliv represivních složek na bezpečnost ve vyloučené lokalitě města Rotava
Martin Čeřovský -
Zhodnocení státní podpory v oblasti bydlení se zaměřením na sociálně vyloučené lokality mezi lety 2015–2020
Jan Šála
Název
Vložil
Vloženo
Práva