Michaela Mastná

Bakalářská práce

Marketingová strategie soukromé kliniky

Marketing strategy of private clinic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií soukromé kliniky dentální a estetické medicíny. Cílem práce je zjištění současné strategie, identifikace jejích slabých míst a vytvoření strategických doporučení. Teoretická část je zaměřena na představení marketingové analýzy a jejích metod. V praktické části je provedena situační analýza konkrétní společnosti a následně je vytvořen její marketingový …více
Abstract:
This bachelor’s thesis is focused on marketing strategy of private clinic of dental and aesthetic medicine. The aim of this thesis is to determine whether current strategy is efficient, identify its weaknesses and create strategic recommendations. The theoretical part is focused on the introduction of marketing analysis and its methods. In the practical part, a situational analysis of a specific company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Markéta Oudesová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90296

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management