Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket – BcA. Peter Mikušinec
BcA. Peter Mikušinec
Master's thesis
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
1. Theoretical Part: Editing As a Formal Principle of Viewer Reception Influence in Product Part of TV Commercial. Case Study: Czech Supermarket Commercial. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Length 20 Minutes., Video Editing.
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá tým, ako, a či vôbec, dokáže strihová skladba v hranej časti audiovizuálnej reklamy ovplyvniť divácke vnímanie v časti produktovej. Práca je zameraná na konkrétny typ audiovizuálnej reklamy, ktorý je však v reklamnom priemysle často využívaný. V analytickej časti diplomová práca demonštruje zaujímavé a v niektorých prípadoch i prekvapivé závery skúmania.Abstract:
The diploma thesis deals with how, and if at all, the video editing in the fiction part of audiovisual advertising can influence the audience perception in the product part. The work is focused on a specific type of audiovisual advertising, which is often used in the advertising industry. In the analytical part, the thesis demonstrates interesting and in some cases surprising concluions of the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKUŠINEC, Peter. \textit{Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0mscwy/.
Jak správně citovat práci
Mikušinec, Peter. Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket. Zlín, 2020. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Editing
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv vládnych transferov a vplyv dôvery vo vládu na priebeh pandémie COVID -19 –prípad krajin V4.
Miroslava Božiková -
Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov
Richard Bernát -
Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu
Veronika Braciníková -
Vplyv prostredia vysokej školy na osobnost jedinca s hanicapom
Dominika Miková -
Fenomén SoundCloudovej kultúry a jeho vplyv v rámci hudobnej scény súčasnosti
Nam Le -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Vplyv vybraných osobností slovenskej populárnej hudby na publikum cez nové média
Karolína Šťastná -
Vplyv sladkosti zdarma na výšku prepitného
Matej Šimko