Podstata a význam strategického řízení – Bc. Miloslav Černý
Bc. Miloslav Černý
Bakalářská práce
Podstata a význam strategického řízení
The principle and importance of strategic management
Anotace:
Úkolem bakalářské práce je vysvětlit, jaký význam má strategické řízení pro firmu a co je jeho podstatou. Pro formální zavedení strategického řízení a optimální navržení strategie podniku je nezbytné provést některé z analýz, které jsou podrobně popsány v teoretické části práce. V praktické části této práce bude představena firma, zhodnocení aktuálního stavu podniku, formální zavedení postupů strategického …víceAbstract:
The task of the thesis is to explain the essence and the importance of the company strategic management. For the formal introduction of strategic management and optimum design of business strategy, it is necessary to make some of the analyses that are described in detail in the theoretical part. In the practical part of this thesis the Company to be introduced, the analysis of the as-is situation produced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vdnld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Daniel Netušil -
Korporátní strategie nové značky oblečení PROVOCATE
Veronika Křížová -
Formulace Corporate strategie firmy EPRAVO.cz dle konceptu strategického řízení
Dana Šibravová -
Strategie a finanční zdraví podniku v konkurenčním prostředí
Kovanic Kovanic -
Strategie zvládání stresu u členů speciální a zásahové jednotky
Jan POLÁK -
Analýza konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE)
Jana Landová -
BUSINESS STRATEGIE SBU TEKOO REALITY
Petr BORÁK -
Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.
Eva ŠTIBRANÝOVÁ