Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu – Věra PSOTOVÁ
Věra PSOTOVÁ
Bakalářská práce
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
Anotace:
Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.Abstract:
The aim of the study was to evaluate the primary and secondary offers of destination based on situational analysis, identification of competitive destinations and determine the position in the tourism market. Identify competitive advantage and propose methods of enforcement based on an analysis of the strengths and weaknesses of destination.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zveřejnit od: 11. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PSOTOVÁ, Věra. Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Faktory spokojenosti návštěvníků destinace Brno a okolí
Aneta Chaloupková -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost návštěvníků
Tereza Kubalová -
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Zuzana Svobodová -
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
Michaela FOTROVÁ -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva