Význam přípravných tříd pro rozvoj dítěte a jeho další vzdělávání – Markéta ŠEDIVÁ
Markéta ŠEDIVÁ
Bachelor's thesis
Význam přípravných tříd pro rozvoj dítěte a jeho další vzdělávání
The importance of preparatory classes for child´s development and further education
Abstract:
Anotace Práce je věnována problematice funkce přípravných tříd v rámci předškolního vzdělávání. Hlavním úkolem předškolního vzdělávání v přípravné třídě je vyrovnání vývojových a sociálních deficitů dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a zmírnění rizika selhávání dítěte v dalším vzdělávacím procesu. Předpokladem úspěšné inkluze sociokulturně znevýhodněných dětí je realistické posouzení rozvojových …moreAbstract:
This thesis deals with the role of preparatory classes in pre-school education. The main task of preschool education in preparatory class is balancing of developmental and social deficits of children from socially disadvantaged backgrounds and reducing risk of the child's failure in future educational process. Prerequisite for the successful inclusion of culturally disadvantaged children is a realistic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEDIVÁ, Markéta. \textit{Význam přípravných tříd pro rozvoj dítěte a jeho další vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0n9gjd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEDIVÁ, Markéta. Význam přípravných tříd pro rozvoj dítěte a jeho další vzdělávání. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi)
Martina Gřundělová -
Problematika vzdělávání dětí-cizinců a jejich adaptace v prostředí vybraných MŠ v Ústeckém kraji
Tereza HOUŠKOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností v logopedické třídě a v integraci
Ivona Chylíková -
Škola nanečisto: potenciál přípravné třídy v úspěšném přechodu dítěte do povinného vzdělávání
Veronika Fiedlerová -
Vliv sociokulturního prostředí na výchovu a vzdělávání žáka v přípravné třídě v Ústeckém kraji
Petra Mašíková -
Vzdělávání žáků s odkladem školní docházky v přípravné třídě
Karolína Fialová -
Vzdělávání žáků s odkladem školní docházky a sociálním znevýhodněním v přípravné třídě
Nikola PLANÍKOVÁ -
Školní zralost dětí s odkladem školní docházky dle typu předškolního vzdělávání.
Veronika NOVÁKOVÁ