Bc. Anežka Dolejšová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.

Analysis of marketing communication of sport association Schulz Gym, z. s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybraného spolku a vytvořit návrh zefektivnění marketingové komunikace s cílem zviditelnit a představit spolek a zvýšit jeho návštěvnost. V teoretické části jsou prezentovány relevantní teoretická východiska, zejména pojmy marketingová komunikace se zaměřením na oblast virtuální komunikace, komunikační mix, kde se práce zaměří na komunikaci …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the selected association and to create a proposal to streamline marketing communication in order to raise the profile and presentation of the association and increase its attendance. The theoretical part presents relevant theoretical terms, in particular the concepts of marketing communication with a focus on the field of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace