Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s. – Bc. Anežka Dolejšová
Bc. Anežka Dolejšová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Analysis of marketing communication of sport association Schulz Gym, z. s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybraného spolku a vytvořit návrh zefektivnění marketingové komunikace s cílem zviditelnit a představit spolek a zvýšit jeho návštěvnost. V teoretické části jsou prezentovány relevantní teoretická východiska, zejména pojmy marketingová komunikace se zaměřením na oblast virtuální komunikace, komunikační mix, kde se práce zaměří na komunikaci …moreAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the selected association and to create a proposal to streamline marketing communication in order to raise the profile and presentation of the association and increase its attendance. The theoretical part presents relevant theoretical terms, in particular the concepts of marketing communication with a focus on the field of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bw3tr/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan