Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s. – Bc. Anežka Dolejšová
Bc. Anežka Dolejšová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Analysis of marketing communication of sport association Schulz Gym, z. s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybraného spolku a vytvořit návrh zefektivnění marketingové komunikace s cílem zviditelnit a představit spolek a zvýšit jeho návštěvnost. V teoretické části jsou prezentovány relevantní teoretická východiska, zejména pojmy marketingová komunikace se zaměřením na oblast virtuální komunikace, komunikační mix, kde se práce zaměří na komunikaci …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the selected association and to create a proposal to streamline marketing communication in order to raise the profile and presentation of the association and increase its attendance. The theoretical part presents relevant theoretical terms, in particular the concepts of marketing communication with a focus on the field of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bw3tr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan