Veronika Dzúriková
Bachelor's thesis
Mobile application as a personal trainer
Mobilní aplikace jako osobní tréner
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vývojem Android aplikace pro sportovní trenéry a aktivní lidi. Návrh aplikace sestával ze specifikace požadavků, návrhu databáze a diagramu aktivit, na základě kterých byla následně implementována. Active Android ORM byl vybrán pro databázový mapování s DAO objeky, Java třída AsyncTask pro vyspořádání s více vláknama, a nativní Google text-to-speech technologie pro mluvení …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the development of Android application for sport trainers and active people. Application design consisted of specification of the requirements, database design and activity diagram under which was then implemented. Active Android ORM was chosen for the database mapping with the DAO objects, Java AsyncTask class to deal with multithreading, and native Google text-to-speech …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Ostřížek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
System engineering and informatics / Economic informatics
Theses on a related topic
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Daniel Dao