Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh – Gabriela Antalová
Gabriela Antalová
Bachelor's thesis
Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh
The Potential of Launching a New Design Magazine onto the Czech Market
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tiskovému trhu z pohledu vydání nového tištěného magazínu. Hlavním cílem práce s názvem "Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh" je zjistit, zdali jsou v současnosti vhodné podmínky na trhu pro vstup periodicky vydávaného časopisu a co by takový časopis měl obsahovat, aby o jeho koupi jevili lidé zájem. V rámci provedeného kvantitativního výzkumu a zpracované …moreAbstract:
The thesis deals with the printing industry from the point of view of a new printed magazi-ne entering the market. The main objective of the thesis entitled "The potential of entering a new design magazine on the Czech market" is to find whether there are appropriate con-ditions for a new periodical magazine to enter the market, and what such a magazine should contain so that people would be interested …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTALOVÁ, Gabriela. \textit{Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0ngboh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Antalová, Gabriela. Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výchovné působení rodičů v oblasti online rizikového chování dětí
Pavla Polášková -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Natálie Kubištová -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Proces vstupu firmy na zahraniční trh
Zdeněk Jandač -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Vojtěch Souček