Bc. Zdeněk Rolejček

Master's thesis

Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století

Trade Fairs in the Marketing Mix of Companies in the 21st Century
Abstract:
Diplomová práce ze zabývá problematikou veletrhů. V práci je zkoumána pozice veletrhů v marketingovém komunikačních mixu a povaha komunikace. Je představen princip vzájemné konkurence mediatypů. Jsou charakterizovány náležitosti práce s veletržním titulem, zavádění titulů a slučování nomenklatur. Dále je provedena analýza veletržnictví několika států Evropy, dále Číny a Spojených států amerických. …more
Abstract:
The diploma thesis deals with trade fairs topic. The work researches the position of trade fairs in the marketing communication mix and the nature of communication. The principle of competition among media types is presented. Essentials of working with the exhibition title, setting new of titles and merging nomenclatures are also characterized. Next, the fair industry analysis of several European countries …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2016
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní