Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století – Bc. Zdeněk Rolejček
Bc. Zdeněk Rolejček
Master's thesis
Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století
Trade Fairs in the Marketing Mix of Companies in the 21st Century
Abstract:
Diplomová práce ze zabývá problematikou veletrhů. V práci je zkoumána pozice veletrhů v marketingovém komunikačních mixu a povaha komunikace. Je představen princip vzájemné konkurence mediatypů. Jsou charakterizovány náležitosti práce s veletržním titulem, zavádění titulů a slučování nomenklatur. Dále je provedena analýza veletržnictví několika států Evropy, dále Číny a Spojených států amerických. …moreAbstract:
The diploma thesis deals with trade fairs topic. The work researches the position of trade fairs in the marketing communication mix and the nature of communication. The principle of competition among media types is presented. Essentials of working with the exhibition title, setting new of titles and merging nomenclatures are also characterized. Next, the fair industry analysis of several European countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xlad2/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Markéta Gerhartová -
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit
Martin Kolovratník -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veltruský hospodářský veletrh v roce 1754 a jeho dopad na výstavnictví a hospodářství v českých zemích
Kristýna Krupková