Ivana Čajánková

Bakalářská práce

Komunikační a marketingová strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s.

Anotace:
Cíl bakalářské práce je analýza komunikační a marketingové strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s., zhodnocení současné situace, porovnání s konkurenty a následné navržení možností a opatření na zlepšení komunikační a marketingové strategie, včetně kalkulace nákladů. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto problematikou a vysvětluje jejich význam. Praktická část je …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis is the analysis of the communication and marketing strategy of products of the Dalešice Brewery, PLC, evaluation of the current situation, comparison with the competition and consequent proposal of options and measures to improve the communication and marketing strategy, including the budget calculation. The theoretical part describes basic terms relevant to this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/0o01zz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 0o01zz 0o01zz/4
29. 4. 2014
Složky
Soubory
Čajánková, I.
30. 4. 2014
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.