Dílčí marketingová strategie vybraného produktu malé cestovní kanceláře – Martina Šimková
Martina Šimková
Bakalářská práce
Dílčí marketingová strategie vybraného produktu malé cestovní kanceláře
Partial marketing strategy of representative product of small travel agency
Anotace:
Návrh dílčí MK strategie pro zlepšení postavení na trhu malé cestovní kanceláře.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.