Interactive Visualization of Order Picking in a Large-Scale Warehouse – Bc. Patrik Mažári
Bc. Patrik Mažári
Diplomová práce
Interactive Visualization of Order Picking in a Large-Scale Warehouse
Interactive Visualization of Order Picking in a Large-Scale Warehouse
Anotace:
Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou interaktívnej vizualizácie vychystávania objednávok vo veľkoskladovom prostredí. Práca analyzuje aktuálny stav technológií v oblasti vizualizácie skladov a prepája ho s požiadavkami spoločnosti Notino a fakultného výskumného tímu. Následne sú vytvorené návrhy rozhrania, ktoré konkretizujú predstavu o výslednom riešení. Výsledná webová vizualizácia poskytuje …víceAbstract:
This thesis focuses on designing and implementing an interactive visualization of order picking in a large-scale warehouse. It analyzes the current state of the art in warehouse visualization and aligns it with the requirements of Notino company and the associated faculty research team. Following this, wireframes are developed to clarify the vision. The resulting visualization provides views of Floor …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgoh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2025
- Vedoucí: doc. Mgr. Hana Rudová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje služeb
Práce na příbuzné téma
-
Notino warehouse simulator
Milan Kubík -
Order picking in Notino company
Martin Blažek -
Elementos de localización en la traducción de los textos apelativos y las páginas web de la empresa Notino: análisis comparativo de las versiones checa y española
Pavla Študentová -
Marketingová strategie platformy Notino partner
Bára Rubá -
Ocenění společnosti Notino, s.r.o.
Lenka Vicencová -
Generace Z jako spotřebitelé značky Notino: Analýza nákupního chování a preferencí
Karolína Chmelíková -
Strategická analýza společnosti NOTINO s.r.o.
Karina Artemova -
Role umělé inteligence v práci se zákaznickými daty ve společnosti NOTINO.
Petr Dumek