Bc. Lucie ŽÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.

Analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým …more
Abstract:
This bachelor theses is aimed on the analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp. I focuse on definition of the concepts of promotion, communication mix, research of promotion and spa in the theoretical part. In the practical part I introduce Spa Bludov, then I describe actually promotion of company. On basis of analysis results, that I achieved from a survey, which was aimed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Accessible from:: 12. 12. 2008
Identifier: 10374

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2009
  • Supervisor: Ing. Hana Maturová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽÁKOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing