Bc. Lucie ŽÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.

Analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým …více
Abstract:
This bachelor theses is aimed on the analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp. I focuse on definition of the concepts of promotion, communication mix, research of promotion and spa in the theoretical part. In the practical part I introduce Spa Bludov, then I describe actually promotion of company. On basis of analysis results, that I achieved from a survey, which was aimed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Zveřejnit od: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10374

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
  • Vedoucí: Ing. Hana Maturová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽÁKOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing