Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. – Bc. Lucie ŽÁKOVÁ
Bc. Lucie ŽÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.
Analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým …viacAbstract:
This bachelor theses is aimed on the analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp. I focuse on definition of the concepts of promotion, communication mix, research of promotion and spa in the theoretical part. In the practical part I introduce Spa Bludov, then I describe actually promotion of company. On basis of analysis results, that I achieved from a survey, which was aimed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Zverejniť od: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/0obhll/.
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační kampaně
Kristýna Böhmová -
Návrh komunikační kampaně
Jan Šindelář -
Tvorba komunikační kampaně
Martina Ježková -
Návrh komunikační kampaně
Tereza Snášelová -
Tvorba komunikační kampaně
Barbora Holčáková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Michaela Stružinská -
Formy zahraniční propagace hotelu
Dragana Kjorikj -
Rodinný původ Batta I. Kýrenskeho v díle Herodota: Analýza a výzkum v rodné vesnici Axos
Nina Pořízková