Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages – Mgr. Ondřej Špaček
Mgr. Ondřej Špaček
Bachelor's thesis
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Anotácia:
Bakalářská práce je návrhem, jak pomocí aplikace teorie mnohočetných inteligencí H. Gardnera zefektivnit cesty středoškolských studentů do Londýna.Abstract:
The bachelor thesis suggests how study trips of secondary school students to London can be made more effective thanks to practical application of H. Gardner's theory of multiple intelligences.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uieuh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Suchý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPAČEK, Ondřej. \textit{Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0oexxh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy
Ivana Hrozková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Experience and Reflection in Secondary School English Lessons
Anna Sítorová -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Zážitková pedagogika jako součást výuky tělesné výchovy na střední škole
Barbora NĚMČÁKOVÁ