Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace – Markéta SCHULZOVÁ
Markéta SCHULZOVÁ
Bachelor's thesis
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Co - physical disabilities and mild mental retardation
Anotácia:
Ve své závěrečné práci se zabývám kombinovaným postižením. Konkrétně dívkou (Monikou), která je v pěstounské péči svých prarodičů a trpí kombinovaným postižením ? tělesným (hydrocefalus) a mentálním (lehká mentální retardace). V současné době navštěvuje 1. třídu základní školy (třídu pro děti s kombinovaným postižením). V teoretické části přiblížím speciální pedagogiku - její cíle a členění podle druhu …viacAbstract:
In my thesis I am concentrating on combined handicap. In particular, the case study concerns a girl called Monika who suffers from combined handicap ? physical (hydrocephalus) and mental (light mental retardation) handicap, and who is in the foster care of her grandparents. At present, she is attending the first year of specialized primary school. In the theoretical part, I will try to outline the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Zverejniť od: 9. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2009
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHULZOVÁ, Markéta. Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná -
Plán rozvoje dítěte s kombinovaným postižením ve třídě přípravného stupně základní školy speciální
Věra Šustáčková -
Využití multismyslové místnosti Snoezelen u žáků s kombinovaným postižením na Speciální základní škole a praktické škole Chrudim
Monika Plotzová -
Motivace asistentů pedagoga u žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální
Radka Klučková