Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky – Nikola Straková
Nikola Straková
Bachelor's thesis
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Influencer as a Tool of Marketing Communications of a Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na používání influencerů jako účinného nástroje marketingové komunikace značky. Cílem bylo zjistit, jaké mají uživatelé sociální sítě Instagram povědomí o značce Myprotein především díky influencerům, a jestli značka tento styl marketingu využívá dostatečně efektivně. Ujasnění a rozšíření teoretických znalostí v dané oblasti pomohlo při následném vyhodnocování online …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of influencers as an effective toll for brand marketing communication. The aim was to find out how Instagram users are aware of the Myprotein brand with the help of influencers and if the brand uses this style of marketing effectively enough. Clarification and extension of theoretical knowledge in the topic helped in the subsequent evaluation of the online quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRAKOVÁ, Nikola. \textit{Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0orb26/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Straková, Nikola. Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová -
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Karolína Urbanová