Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti. – Bc. Ivana HORKÁ
Bc. Ivana HORKÁ
Master's thesis
Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti.
Název práce anglicky: Attitudes to education and learning in adulthood.
Abstract:
Diplomová práce má za cíl srovnat postoje ke vzdělávání a učení u tří věkových skupin dospělosti ve městě Brně. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice a vymezení pojmů vzdělání, vzdělávání, učení a celoživotní vzdělávání a učení. Představuje dospělost, motivaci i možné překážky ve vzdělávání a učení v dospělosti. Zabývá se postoji dospělých ke vzdělávání a učení, poukazuje na změny …moreAbstract:
This study has the target to compare the attitudes towards education and learning within three adult age groups in the city of Brno. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of terms such as upbringing, education, learning and lifelong education and learning. The personality of the adult, motivation and likely obstacles to education and learning are examined. The empirical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2016
Accessible from:: 24. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Naděžda Špatenková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORKÁ, Ivana. Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.3.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Kritika odkouzlení přírody a alternativní pohled na ni v dílech J. R. R. Tolkiena a C. S. Lewise
Veronika Šimková -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Motivace a bariéry seniora při vstupu do počítačového kurzu
Lucie Filipiová -
Motivace a bariéry celoživotního vzdělávání matek dětí předškolního věku
Barbora HUDEČKOVÁ -
Motivace dospělých k dalšímu formálnímu vzdělávání při zaměstnání
Zuzana TYLŠAROVÁ -
Motivace nezaměstnaných k dalšímu vzdělávání
Eva VYORALOVÁ -
Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání
Jana KOVAŘÍKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights